Damla3301 merveasd benim o haftalarda ağrım yoktu. Bence hafife almayın bir doktorunuza danışın derim ya da görünün
Mavis1234 Bende 11 haftaligim bir haftadır bende cekiyom karın ağrısı doktorada gittim hemde ısrarla iki kere birşey yok dedi
merveasd 2 gün çok ağrıdı karnım sertleşti falan korktum ama sonra geçti .yemegi mi fazla kcırdım bilmiyorum