Emferr Adet gecikmem vardı evde test yapıyordum negatif çıkıyordu duphaston kullandım adet olmak için dün kan verdim bugün hamile olduğumu öğrendim Allah’ıma şükürler olsun
Imasleeper Emferr betanın normal olduğunu anlamak için iki gün sonra bir daha kan vermen lazım 700 küsürlere ulaştıysan o zaman normal olur:) şimdilik hayırlı uğurlu olsun 🩷
Mucizeebeybi Emferr hayırlı olsun duphaston gebelik varsa tutunmayı yoksa sökülmeyi sağlıyor zaten 😊2 gün sonra tekrar kan testi vermeniz gerekiyor en az %60 65 artmış olması yeterli sağlıklı gebelik için