poyrazmom_ Nurellaaaaaaa1212 kaset testler çok güvenilir olmuyo bir de erken gebelil testi ile dene canım ben ilk öğrendiğimde ikisini aynı anda yaptım erken testte çıkmıştı kasette çıkmamıştı
Nurellaaaaaaa1212 poyrazmom_ aslında yaptım artimeddi markası ama yalancı cıkarıyor dedi herkes o yüzden güvenmedim onda da aynı böyle cok silikti
Nurellaaaaaaa1212 Hhh03 bugün misafirim vardı testi teklrarlayamadım ama silik çıktı dün aşkım elimde de test yok 😂
Hhh03 Nurellaaaaaaa1212 ay varya okadar heycanlandımkiii kendim gibii🤗 inşallah vardır ya inşallah🤲🏻 güzel haberini bekliyorum canım
sendekimsinnn Nurellaaaaaaa1212 benim çatlamam biraz geç olmuştu sabah test yaptıgımda çatlama yoktu gece tekrarladım çatlama olmuştu ondada fark edermi acaba
Hizliveofkeli Nurellaaaaaaa1212 üzmek istemem seni inşallah vardır ama iyi bir marka değil. 😞 başka marka ile tekrarla canım. Güzel haberlerini bekliyoruz
Nurellaaaaaaa1212 Hhh03 kız bir de bana sor içim içimi yiyor testim de yok yarın da eczaneler kapalı 😂
Hhh03 Nurellaaaaaaa1212 bende bebe time la öğrenmiştim 2 tane almıştım biri prodictor du biri bebe time dı inşallah vardır ya inşallah tüm kalbimle istiyorum 🤲🏻
Nuriay Nurellaaaaaaa1212 iki üç dakikada çikti canim bir sure testle takip edicem koyulaşirsa gidip kan veririm.