Nolur dua edin de hepten tiksineyim. Vicdan azabından ne oturduğumdan, ne yediğimden içtiğimden bir şey anlamıyordum. Öğretmenim, öğrencilerime bakıyordum benim çocuğum zeki olmazsa soruları yapamazsa benim yüzümden diye psikolojim bozulmuştu. İnşallah içtiğim sigaralar yüzünden ilk 3 ay bir şey olmamıştır sapsağlıklı doğar inşallah. Hala sigaraya devam eden gebelerimiz varsa bu post onlara cesaret versin 🌼✨