Minerva_ Haftada kese gördük 6. Haftada kalp atışı 7. Haftamdayım dün aile hekimliği beta bakmış 10000 yazıyo normal mi bu ?
Loveis Minerva_ normal tabii ki. Şuan en tavan yapacak haftalardasın. Benim de böyleydi hatta 16 binlerdeydi. Beta şuan gereksiz bir ayrıntı neden bakıldı ve neden buna takılıyorsun? Kalp atışı duyulduğuna göre sağlıklı bi gebeliğin var demektir ☺️
Mummy99 Keseden sonra betaya bakilmiyor genelde kalp atişini bile duymuşsunuz hatta. Normal ama gereksiz baktirmiş bence boşuna stress yapiyor
Nurellaaaaaaa1212 Mummy99 canım aile hekimliği rutin kontrol tahlillerine betayı da ekliyor bana da bakmıslardı