Sendenbanakalan Kızlar dr bunu verdi bi sürü folik asit var neye göre veriliyor ve aşırı pahalıma gitti sizin de öyle degilmi? neden gereksiz pahalı tüm hamileler ztn folik asit kullanma acısından yönlendiriliyoruz
Eua11 Sendenbanakalan merhaba bende hamileliğim boyunca etenal 2 markasını kullandım o da biraz pahalıydı özel doktor ise anlaşmalı oldukları markayı öneriyorlar herhalde
TwinsAndBeren Sendenbanakalan bana sadece folik asit kullanacaksın dedi eczaneden folbiol markasını verdiler çok pahalı değildi marka diretmelerine kanmayın hepsi aynı işlevi görüyor bence eczacıya danışsanız iyi olur farklı marka da önerir
TwinsAndBeren Sendenbanakalan bu folik asit dışında diğer vitaminleri de barındırıyor yalnız o yüzden pahalı olabilir vitamin ilaçları pahalı oluyor
-Cansu- Sendenbanakalan hamilelikte kullanımını bilmiyorum fakat ben ilk doğum yaptığımda doktor hastaneden çıkarken bu vitamini vermişti süt arttırımı yapıyor enerji veriyor çok kaliteli güzel bir vitamin ama hamilelikte kullanıldığını bilmiyordum
Qwer12345 Bende Folik asit başka kullanıyordum 12. Haftadan sonra multivitsmine geçiş yapıldı onun içinde bu ilacı kullanmaya başladım canım sen Kaçıncı haftadasın
Rana2 TwinsAndBeren peki doktorunuz folbiol kullanmanızı onayladı mı? Folbiol 5 mg, ama hamilelikte günde 400 mcg folik asit yeterli diye biliyorum.
Qwer12345 Sendenbanakalan yani o zaman neden bunu verdi anlamadım normalde sadece Folik asit kullanılıyor beni de 12. Hafta geçirdi bu ilaca dediğim gibi
Qwer12345 Yani canım ben çevremde de hiç bu şekilde duymadım ama sen bir eczaneye danış kaçıncı haftada olduğunu söyle Folik asit mi alayım yoksa bu ilacı mı alayım diye sor en doğru bilgiyi onlar verir
TwinsAndBeren Rana2 400 mcg 0.4 mg ile eşdeğer, yani fazla fazla almış oluyoruz zaten 5 mg folik asiti içince
TwinsAndBeren FatmaB_ ne gibi kötü söylemler var, bir zararını görmedim kullanırken ama faydası oldu mu olmadı mı onu bilemem bırakalı çok oldu şu an 33. Haftadayım
miniminibebek Sendenbanakalan ben 11. Haftanın ortasına kadar imom folik asit kullandım sonrasında elenatal 2 multivitamine geçtim sizde ilacın prospektüsüne bakın isterseniz içinde folik asit vs var mı 400 mcg almamız gerekiyor günlük olarak .11/12 .haftadan önce vitamin kullanılmıyor bildiğimiz kadarıyla eczaneye danışın isterseniz