37+5 haftalık oldum devlet hastanesine gidiyorum 2 aydır çam sakura hastanesi suyum fazla gebelik şekeri sınırda diyet yapıyorum ama çok çok dikkat edemiyorum ve 1. Saat tokluk 145 -150-155 çıkıyor buna rağmen bana 39+1 sezeryan günü verildi ama ben korkuyorum şekerden dolayı daha erken alıyorlar sizce beklemeliymiyim ne yapsam bilemedim bu arda 30 haftadan beri de sancılarım var ilaçla bu güne geldim 35 haftada ilaç bıraktım