Kızlar yumurtlamamın üzerinden bugün 14 gün geçti. Çatlamamın üzerinden ise 11 gün. Adet olmam gerekirken olmadım ve lekelenme bile yok veya bir ağrı bile yok. Ama testler hala negatif. Silik çizgi bile yok. Ben gibi olup geç öğrenen var mı hamileliği? Olsaydı kesin çıkar mıydı?