Kızlar 35+5 im bugün kontrole gittim bebeğim 2480 10 gün geriden geliyor dedi sonra suyuma falan baktı bunlarda bi sorun yoksa gelişimi çok önemsemeyiz dedi dopler falan baktı ama ben çok üzüldüm normalde her ay ilerde giderdi gelişimi oğlumun bugün öyle söyleyince bilemedim başına gelen varmı acaba 20 gün sonra da sezeryan için gün verdi o zamana kadar büyür mü korkuyorum