Vlknelf Kızlar 21 haftalık bebeğim ama 15. Haftadan beri doktorlar bi kız bi erkek diyor 3 kez kız 2 kez erkek dediler bende henüz kız mı erkek mi hissedemiyorum sizce ne yapmalıyım ? Biraz daha mı bekleyeceğim
Vlknelf İlk 15. Haftada %95 erkek dedi doktorum 20. Haftada kız bu dedi karışıklık olmasın diye 1 hafta sonrasında tekrar kontrole gittim tekrar erkek dedi detaylı ultrasona girdik 21. Haftadayız kız dendi bizde şaşkınız hiçbirşey alamıyorum kafamız çok karıştı sağlıklı olsun öncelikle ama bu belirsizlik insanı daha çok meraklandırıyor
Gursesgurses Vlknelf ekranda bacak arasini gostermesi gerek doktorun bak boş kız demesi için. Belkide bacagini acmamistir . Detaylidaki genelde dogru cikar ama