Kızlar bugün gittim ultrason ile baktılar göremediler vajinadan baktılar kesemiz göründü doktor bir su damlası kadar dedi😍🤰🏼 10 gün sonra yine gel kalp atışını duyana kadar tahlile gerek yok dediler 😍 dua edin kızlar 8 şubatta tekrar gidecem kalp atışını duyarım inşallah 😍 bu arada 4 haftalıkmışım 🙈 adet dönemine göre 7 😂