Gizem1504 Selam kızlar. Öncelikle herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin Rabbim. 15 gün vardı 40 haftamın dolmasına 38. Haftamda gece 2de suyumun gelmesiyle hastaneye gittik açılmam 1 cm di. Yatış verildi. Açılmamın olması için sürekli plates topu egsersiz derken saat 3te 7 cm açıklığım oldu suni sancı ve epidural almadım. Normal oldu.Rahmim yumuşadıkça açıldım. 3.10da dünyam gözlerini açtı. Ikınmada biraz zorlandım o anki acıdan ama yanınıza gelimce herşeyi unutuyorsunuz. 3 dikişim var 3 kg 49 cm. Kızım yanımda çektiğim sancıları düşünmüyorum. Ne olursa olsun biz güçlüyüz herşeyi yaparız yeterki isteyelimm 🙏🤗
Aysedgrlikrkmz Gizem1504 ay maşallah sağlıkla büyüsün inşaallah Rabbim bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🥰🥰🥰