Kızlar merhaba Eylül ayında 9 haftalık bebeğimi kalp durması sonucu kaybetmiştim,şuan tekrardan gebeyim en son 6+4 haftalıkken kontrole gittim çok şükür herşey gayet yolundaydı,ama hep bişey olucak korkusuylayım,ara ara çok az sağ kaşığım ağrıyor biraz mide bulantım var o kadar,sizde durumlar nasıl? Bu düşünceden nasıl kurtulabilirim,her gün kontrole gitmek istiyorum belirtli biraz kesilse hemen bişeymi oldu korkusuylayım,diğerinde çünkü hiç bi kanamam olmamıştı normal kontrole giderken öğrenmiştim kalbinin durduğunu