Bu ay iki yumurtam vardı biri 22mm diğeri 17mm di Çatlama iğnesinden 5 gün sonra Kontrole gittiğimde doktorum büyük olan yumurta çatlamış içinde sıvı birikimi var Rahim duvarı kalınlığın çok güzel dedi. İğne yaptığı günün ertesi gününden itibaren üç gün ilişki önerdi iğneyi 17 Ocak‘ta oldum 18-19-20 Değerlendirdik yumurta iki güne kadar canlı kalabilir dedi 29 ocakta erken test yaptım negatif çıktı 🥲 Çatlatma iğnesi olup Geç döllenme yaşayan var mı aranızda kızlar ?
Bir haftadır belim ve sırtım çok ağrıyor ve ilk defa bu ay hiçbir regli belirtim yok … kafamda deli sorular geçen ay iğneden 16 gün sonra regl oldum Pazar günü 16. günüm regli olmazsam tekrar test yapacağım 🥲