Berfin_Babacan Son 2 haftadır vajina bölgemde batma oluyo ne uzanabiliyorum ne otura biliyorum çok ağrı oluyo 34.haftamdayım sizce normalmi
seyma0661 Berfin_Babacan benim nadiren oluyor bu sabah özellikle yatarken iki kere sanırım bebiş baskı yaptı vajinama iğne batar gibi oldu biraz sürdü geçti ama insan yinede korkuyor. Benimki makat geliş ayaklar aşağıda olduğu için normaldir heralde
Hkduman Berfin_Babacan bende de oluyor 37 oldum yaklaşık 2 3 haftadır fazlaca vajinama batma hissediyorum kontrollerimde dile getirdiğim zaman doktorum normal demisti