Kızlar merhaba, 21+0 haftalığım dün boğazıma sokakta yürürken sigara kaçtı gıcık yaptı daha sonra kuru öksürük ile birlikte orayı yara yaptı. Asla geçmedi şimdi de ateşi vuruyor. Kadın doğuma gittim parol ve tantum verde sprey yazdı ama çok kötüyüm. Sabahtan beri ıhlamur bal limon içiyorum. Çocuk çok şükür iyi haftasıyla uyu lu ama çok korkuyorum lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Enfeksiyon oldugunu dusunmuyorum ama ateş kötü yapıyor beni.