Anhky3647 Haftada gözle görülür bir büyüme oldu kızlar ama bu hafta kendimde hissediyorum yani geçen hafta dan daha küçük karnım hatta 19. Haftadan itibaren hiç kiloda almamışım hareketlerini çok net hissediyorum ama yinede insan korkuyor
Sevincey Anhky3647 cok normal bence bende o haftalarda kilo almadim verdim. Karnim da 20 haftadan sonra cikmaya basladi. Suan 30 haftami tamamladim 3-4 kilo almisim. Doktorum iyi dedi. kilolu hamile kaldim cok korktum fazla alirim diye ama cok sukur iyi gidiyoruz
Bibebek_2kedi Anhky3647 bende 20+4 üm karnım yok denecek kadar az canım hareketlerini bende çok net hissediyorum ama göbeğim çıkmıyor iç karnımız geniş demekki bide zayıf hamile kaldıysanız oda etki ediyormuş ben 47 kilo ile hamile kaldım
Melikeakkc Anhky3647 vaalhi ne kadar geç büyürse iyi😂 ben dua ediyorum ne kadar az şişsem o kadar iyi. Bende 19 haftadan sonra sabit kaldım kg inşallah kalır😂
Edanursoylu Anhky3647 bu durumlar çok normal. Onmliolan haraketleri hissediyorsanız problem yoktur. 31 haftaligim şuan bile bazen doğuma gidiyor gibi çıkıyor bazen bakıyorum bes aylık gibi🤣 Yani anlik degisebiliyor
Anhky3647 Rahatlattınız beni teşekkür ederim 19. Haftaya kadar 6 kilo alıp sonradN kilo alımım durunca birde önce bir anda büyüyüp sonra küçülünce tedirgin oldum