seyma0661 Merhaba kızlar bu aralar canım o kadar çok maden suyu istiyor ki normalde günde 1 şişe içiliyor ama ben 2 tane içiyorum aralarda 6 saat filan oluyor. Ekstra magnezyum da içiyorum acaba bi sorun olur mu? İçim yanıyor maden suyu söndürüyor gibi 🤣 33+4
Ervaidil seyma0661 bende 2 kere içiyorum bazen 1 ilaç da alıyorum birşey olmaz bence hiç düşünmedim birşey olur diye 🤦♀️
zynpknt seyma0661 bana doktor sadece tansiyon ve ödem konusunda maden suyu sıkıntı yaratabilir dedi içinde tuz olduğu için tansiyon ve ödem konusunda sıkıntı yaşamıyorsanız bence zararı olmaz
Asilzedemom seyma0661 ben 22 haftalık olucak günde 3 tane istigim oluyor şişiyor karnım çünkü anca kendine geliyr
seyma0661 Ervaidil geçenlerde sanırım Dr.Oytun Erbaş’tı maden suyunu çok önermemişti de bu aralar inanılmaz hararetim var ne içsem geçmiyor 🤣 bide o asiti, boğaz takılı çok hoşuma gidiyor 🤣
seyma0661 zynpknt aa öyle mi henüz ödemim yok ama dikkat edeyim yinede şişiyor muyum diye teşekkür ederim
zynpknt seyma0661 rica ederim yani ödem illa oluyormuş gebeliğin son zamanları ama tansiyon daha önemli bence bol su içerseniz vücut tuzu tutmaz ben öyle yapıyorum çünkü maden suyunu çok seviyorum içine de limon sıkıyorum tansiyonum çıkmasın diye😂