Lavinyam06 Adetin 3. Günü 5 gün sabah aksam içtim Gün 21mm bir tane yumurta var Ama rahim kalınlığı 6mm çok mu ince tutunmaz mı bebek bilgisi olan var mı Bu tedavide sizlerde kaç mm di rahim kalınlığı
Gks_01 Lavinyam06 canım doktorun duphaston vermedi mi bana ilişki tarihi verip duphaston yazıyordu olursa düşmesini önlemesi için
Gks_01 Lavinyam06 o sana bağlı hepimizin döngüsü farklı doktordan bilgi alman daha iyi rahim duvarı da kalınlaşır zaten
Lavinyam06 Gks_01 bugün akşam 10 da iğne dedi pazar günü sabah 10 da ilişki ertesi gün duphastona sabah akşam dedi sende de bu şekilde miydi peki
Gks_01 Lavinyam06 aynen buna benzer şekildeydi ben iğneyi sadece bir kere vurdum o da bu ay aşılama yaptırdım o yüzden onun dışında hiç kullanmadım başlama zamanımız değişir
Gks_01 Lavinyam06 bende öyle yaptırcaktım burdan bikaç bişi kolay yapması dedi bikaç video izledim yaptık