neslihann7 Şehire göre değişir tabi ama anne ne kadar üşüyorsa bebek de öyle diye düşünüyorum ben tabi yenidoğan için onun bir kat fazlası gibi mesela yazın ben kısa kollu giyoyarsam bebeğime üstüne yelek gibi
Asilzedemom aleyna_001 biraz da sıcak oluyor o zaman tadece bir çit çit alet ustunede uzun kollu zıbın var LC de ben onları giydirmistim mesela uzun kollu atleti kazak gibi kullandım altinada ayaklari kapali e bebekte karnı geniş donlardan almsitim ogluma
bade25 aleyna_001 Ben de Erzurum’da yaşıyorum ikinci yazım olacak burada. Kestiremiyorum ne olur ne olmaz
aleyna_001 bade25 bende öyle kestiremiyorum evimiz rüzgar alan bir ev ama üşür mu yoksa havalar çok sıcak olurda terlermi isilik veya pişik olurmu diye ne alacağımı çok bilemiyorum ki malum mevsimler çok değişken ne olacağı pek belli olmuyor
aleyna_001 Asilzedemom bende aslında öyle yapmayı planladim 0-3 uzun kol uzun üst sonrası 3-6 ay için birkaç kısa kol zıbın bir iki yedekte uzun kol zıbın bırakıp altına uzun altlardan almayı planlıyorum mevsimler öylesine değişti ki yaşadığım şehirde Ocak ayı full gunesliydi mesela ezelden beridir Ocak ayı yağmurlu ve soğuk geçer diye biliriz
C_mentesee aleyna_001 ben iç zıbınlarını 0 kol ve yarım kol olarak aldım zaten üstüne takım ya da tulum giydireceğiz