Arkadaşlar merhaba bulunduğum yerde evime sağlık ocağı biraz uzak olduğundan dolayı gitmeden bilen arkadaşlarımıza sormak istedim. Ben şuan da çoğu kişi de olan salgına yakalandım. Gribim burnum akıyor öksürüğüm de var. Şubat ayında da sağlık ocağında tetanoz aşım var. Bu şekilde iken aşı yapılıyor mu? Aranızda olanlar var mı?