gkceeclkk
Bende dün 35+1 de girdim nst ye çıkmadı sancım şükür ama 34 de girdiğimde 60 a çıkan sancım çıkmıştı. Doktor çok yorma kendini yat dinlen devamlı demişti. Öylede yaptım şükür çıkmadı. 36 da tekrar gireceğim bebek dönmediği için de zorunlu sezeryan olacak bakalım. Sizde yatın dinlenin son zamanlar başlardan daha zor gerçekten.