Duygu-9489 benim bebişinde boynuna 3 tur kordon dolanmış planlı suni sancılı doğum yaptım 38 haftamda 11 günlük olduk bence benim açımdan da normal doğum çok zor ya keşke Benide sezeryana alsalardı bebeği emzirmeye çalışırken dilişlerime dikkat etmedim açılmış yeniden dikiş olacak maalesef çok üzgünüm doğum anım herşeyim çok güzel geçmişti gerçekten ama cahillik işte uyaran da olmadı bebeğin telaşından kendime bakamadım bir saat bile bebeğimden ayrı kalmak bile beni çok üzüyor inşallah pazartesiye kadar kendi kendine kaynar dikişlerim de gerek kalmaz yeniden dikilmeye 🥲🤲