efeduru Yenianne3 ben dün ikili taramaya gittim doktor ikili tarama çıksın cinsiyeti öyle söyleyim dedi ne alakaysa
Aysenuryk Yenianne3 oğluma 12. Haftada erkek demişlerdi doğru çıktı. Şimdi 2. Gebeliğim yine 12 de kız denildi. 16 da erkek olduğunu öğrendim🤭
Yenianne3 efeduru sy neden o an soylemedi ultrasonla görmüştür o kan sonuclarına bakıcaktır bişey varmı diye sonra soyliycek demekki sonuc nezaman cıkarmış?
zeynephkn07 @Yenianne3 doktorlar ikili tarama sonuçlarına göre anlayabiliyor cinsiyeti ve 12. Haftada eğer erkekse ultrasonda da bazı doktor net bir şekilde görüp söyleyebiliyor
Yenianne3 zeynephkn07 yarın gideceğim 12+4 olarak soylermi acaba mutlaka gorur ama soylermi bilemiyorum
efeduru Yenianne3 aynen söylese söylerdi yani belliydi artık ense kalınlığı gayet iyi dedi burun kemiği var dedi cinsiyet dedim ikili tarama çıksın onunla beraber söylerim dedi 5 güne falan çıkar özelde verdim kanı
Yenianne3 efeduru birde özelde 5 gün sonra sonuc için gittiğimizde ekstra randevu ve ücret oduyormuyuz acaba bende özele gideceğimde hiç bilgim yok