Kızlar bugün yumurtlamanın 11 ya da 12. günü kan vermeye gidicektim ama gidemedim, ovulasyon testiyle denemek istedim. Belirti olarak yoğun şeffaf akıntı kasıkta sertlik bir de bel ağrım var bir kaç gündür.
Acaba olabilir mi ya elimde gebelik testi kalmadı hunharca harcadım boşu boşuna ya off 🥲
