Tugceelanaz Aşırı derece şış sadece bir tarafı ve yürüken beni rahatsiz ediyor . Yaşayan var mı ? Bugün idrar tahlilli verdim acaba enfeksion mu diye
fatsfats-92 Tugceelanaz Bende o haftalarda farkettim bi anda şiş gibiydi ama iki taraflı zamanla gebelikten belirginleştiğini farkettim canım sen yinede bi tahlillere baktır tabi