Kızlar merhaba 7 haftalık gebeyim 5 haftalıkken muayene oldum sadece kese göründü bebek çok küçük geç döllenme olabilirmiş bugün tekrar gittim vajinal ultrason da iki kese göründü, birinde bebek var diğerini tam göremedik haftaya gel dedi. Yüksek ihtimalle ikiz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı diğer bebek haftaya görünür mü endişelendim biraz kızlar