Damla3301 güzel geçiyor ayakta durumca fazla ayaklarım ağrıyor. Oturmk zor oluyor uzanıyorum genelde. Gece yatakta dönüşler çok zor. Ama onun dışında çok şükür her şey iyi sancım falan yok bugün gittim doktora. Bebeklerin kiloları da güzel bnce(2266-2198).
İnş doğuma kadar böyle gider 🙏🙏🙏
Ama +10 kg aldım maalesef bu süreçte
Bir aksilik olmazsa 36-37 de alırız dedi doktor önceki gittiğim de