Kızlar ben bu ay klomen ve ovitrelle tedaviye başladım bu gün klomenin ilk günü biraz daha işlerimi hafifletip dinlenme moduna geçicem ama yüz üstü yatmayı çok seviyorum engel olamıyorum bu sıkıntıys yol açıyormu çocuğun tutunmasında falan doktoruna bunu hiç soran oldu mu?