Flowerskaktus Kızlar 20. Haftamdayım. Bu hafta itibari ile sağ gözümde bulanıklaşma olmaya başladı. Doktora gittiğimde gözümde ödem yani su birikmesi olduğunu söyledi. Bunu daha önce yaşayan ya da duyan var mı acaba ?
Meli59 Flowerskaktus bende normalde 1.25 miyopum hamileliğimin başlangıcından beri gözüm görmemeye başladı hamilelikte oluyormuş suan gözlük kullanmıyorum
Alpgmz Flowerskaktus gebelikte malesef olağan seylermis benim gözlerim çok bulanik görmeye başladı kadın doğum doktoruma söyledim gebelikte göz numarasi ilerleyebiliyor dedi
Bebekayik Flowerskaktus bende de oldu cam gibi görürdü gözlerim çok uzaktaki yazıları bile okuyabilirdim ama şimdi bulanık görüyorum zorlanıyorum
Flowerskaktus Serap1trn 1 ay kontrol altında olucam damla ve takviye verdiler, göz arkasında ödem birikmesi denildi
Serap1trn Retinada ödem olmuş benimde aynı sizin gibi damla 1 hafta kullandım geçmedi doğumu beklemekten bSka çarem kalmadi
Flowerskaktus Serap1trn apfecto damlanın adı, sizin kaçıncı haftada ortaya çıktı, geçer demediler mi peki
Flowerskaktus Serap1trn 1 ay sonra kontrolüm var geçme ihtimali var stres hamilelik hormonları etkili oluyor dendi
Serap1trn Bende ayni damladan kullandım ayni şeyler banada söylendi 20. Haftamda başladı şuan 28. Haftamdayim suan
Flowerskaktus Serap1trn yok herhangi bir şey kullanmıyorum, göz bozukluğum göz tansiyonum da yok şimdiye kadar gözle ilgili hiçbir sıkıntı da yaşamadım
Flowerskaktus Serap1trn evet bazen ağrı yapıyor özellikle de gündüz dışarı çıktığımda çok etkileniyorum
Serap1trn Böyle soluk gôrme falan da oluyor mu sizde yada gunes ışığına çıktığınızda sonra daha da bulanıklasiyor gibi