Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim. Dün ve bugün karnımın alt kısmı ve yan kısmında acı hissediyorum. Ama bu acı içten değilmiş gibi geliyor. Karnımın yan kısımlarında kaşıntı gibi kızarıklıklar fark ettim. Tam da emin olamıyorum. Acaba bebeğe bir şey mi oluyor diyorum. Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı ?