Merhabalar , ben de herhangi bir sorun olmamasına rağmen yaptırdım, iyiki de yaptırmışım rahat bir kafayla hamileliğimi geçirdim, şuan son haftalardayım ve kesinlikle öneriyorum bir çok doktora danıştım Hem sosyal medya olsun hem çevremdeki doktorlar olsun kesinlikle tavsiye ediyorlar, ben Amerika da yaptırdım Panoroma testini. 8 gün gibi kısa sürede sonuçlandı, ikili üçlü dörtlü vs o testleri hiçbir zaman yaptırmadım, detaylı usg de bile bu testi yaptırdıysanız işinize çok yarıyor hem doktorun hem sizin bir kere stres olmuyorsunuz🙏🏻🌸