GamzeTKN Selamm kızlar 34+2 yim henüz :) hastanede giymek için gecelik veya alt üst takımlarınızı nerden aldınız ben de önümüzdeki hafta sonu alıcam bilgi paylaşımı yapalım mıııııı 🤱🏽
Burcum91 GamzeTKN ben antalyada yasiyorum kislahan diye bir yer burda altli.ustlu spor dugmeli gecelik 120 uzn elbise.dantello.aldil.bide oda 100 tlye aldim indirim yaptirdim
Deryakaya1802 GamzeTKN düğmeli pijama takımı aldım 2 tane LCW'den 😊 115 tuttu. Bi de iki tane gecelik aldım Özdilek sitesinden ikisi 100 tuttu. Hep giyebileceğim tarzda şeyler aldım.
GamzeTKN AnlatmayaGerekYok evet bende ordan bakıyorum fakat fiyatları iyimi sizce dışardan alsam mesela daha mı uygun olur ?
TulayYunus Lohusasepeti ndeki bir çok ürün birolicgiyim de daha uygun olabiliyor daha önce karşılaştırma yapmıştım. ürünleri de tavsiye ederim
Defne00Duru Ben 2 tane sabahlıklı aldım biri yazlık t-shirtlü diğeri de kışlık polarlı. Kışlık olanı lohusa sepetinden aldım çok memnun kaldım tavsiye ederim
tuubiy Ya ben o kadar çok inceledim ki pijamaları artık herkes bıktı benden😅 lohusa sepetinde bi çok çeşit var evet ama hiç benim tarzım değil ben çok dantelli falan sevmem öyle başka zaman kullanabileceğim bi tarz değil. Gecelik mi alsam acaba diye çok düşündüm ama onu giysem de ben altına mutlaka bişey giyerim hiç rahat edemem o yüzden pijamada karar kıldım ve bayadır aradığım takımı LCWaikiki de 69.90 a buldum 😂😂 kumaşı da o kadar güzel ki, piyasadakiler hep incecik yıkayınca bi tuhaf oluyorlar. Linkini bulursam atayım 🤗
tuubiy hicimm https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/3265827/588174 kumaşını desenini çok severek aldım bahar dalları bana çok naif geldi, yakasındaki saten biyesini de ayrıyetten sevdim 😊 pembe pofuduk bi sabahlıkla da kombinledim oldu sana lohusa takımı 😅
GamzeTKN Anneci o kadar gidemiycem canım silivride oturuyorum. Bide bugun muayene ve nst girdim erken doğum riskim çıktı istirahat etmem gerekiyormuş artık 🤧