Bu ay gonal f kullandım sağ tarafımda 2 yumurta oluşmuştu. En son 2 gün önce kontrole gittim ikiside 16 mm olmuştu bugün son kontrolümde çatlama iğnesini vuracaktık bir baktık ikiside hoop çatlamış kendiliğinden 😀 şaşırdımm dün çok ağrım olmuştu zaten tahmin etmiştim. Sevindim en azından çatlama iğnenin belirtilerini yaşamiycammm