babycom456 Kızlar genel rutin kontrole ac mı tok mu gitmeliyim , doktorum kan tahlilide alıyo tsh vs ultrasondan da bakıyo
babycom456 Kkardelenn1 ama acaba bebek hareketli olur mu ultrasonda nasıl olur onu flan düsünüyorum bide 😅
Kkardelenn1 babycom456 bende troid hastasıyım her seferinde aç gidiyorum endokrin bakıyor benimkine kadın doğum bir defa baktı ilk defa bu hafta sadece kadın doğuma sonuca gideceğim tok gideceğim bende uyanık olsun istiyorum 😃😃ama kesinlikle aç verilen doğru sonucu vermiyor
babycom456 deletedmom43191 evet tiroit hastasıyım normalde dahiliyeye gidiyorum ama gecen ayki kontrolde kendiside baktı tiroide
deletedmom43191 Minikbebegimm06 kız senle iyi gidiyorduk ama artık bozuldu fikirlerimiz tsh hastaları aç karnına gider benim bebeğim tsh hastası ve her seferinde aç gidiyor yavrum aç karnına yapılması gerekiyor tsh
Minikbebegimm06 deletedmom43191 eşim hemşire düzenli olarak her ay tsh için kan veriyorum bazen iki haftada bir vermem gerekiyor aç ya da tok olunmasına gerek yok belki bebeklerde farklıdır durum ama yetişkinler için öyle değil tsh değeri zaten gün içinde değişebilen bir değer olduğu için aç ya da tok farketmiyor
babycom456 Kkardelenn1 olmadı 1 gün önce dahiliyeye mi gitsem ki ya yada sağlık ocagında mı versem tiroidi
deletedmom43191 babycom456 yani sağlık ocağıda mantıklı ama orda kan bekliyor bi süre doğru sonuç vermeyebilir 1 gün önceden dahiliye git