Sofie Haftada zorunlu sezaryenim var, her gun iki yumurtamı yiyorum bence iyi besleniyorum 😂 ama haftasına göre kilosu nasıl sizce ? 37 ye kadar şöyle 3 kiloyu geçer mi acaba oğlusum ? Bir de küvöz riski olurmu 37 de ?
[silindi] Sofie kolestazda yumurta serbest mi🤔 ben yenmemesi gerek diye biliyorum öğrendiğimden beridir hiç tüketmedim
Aslaninannesi_ Sofie 32+6 da 2300 dü 38 de zorunlu sezaryenim var diye baya sıkı besleniyorum 12 günde 460 470 gram alıyor bebeğim
DENIZ_55 Sofie normal zaten 31 haftalık 1500 kilo olması lazım ben 29 haftalıgim ama.gelisimi 31 haftalık kilosu 1550 grm iri bebek olacak dikkat et yemene dedi bakalım.nasil.gececek senin kilosu gayet güzel canım takma kafana sitres yapma 😊
asyya1_ gzm_42 tek yumurta mı çift yumurta mı acaba bir de gözünüz aydın allah acılarını göstermesin ben de tek yumurtalara gebeyim de 30-31 haftalık gibiler doktor her an gelebilirler deyince korktum da biraz sizin haftanız çok iyi olmuş 🥰
gzm_42 asyya1_ tek yumurta ikizleri bnimkiler canım 🥰 4 ay dolmak üzere elhamdülillah sizde bol bol dinlenin Allah’ın izniyle inşaallah sizde bu haftaları görürsünüz ben diyordum yok göremem edemem çünkü çok hareketli oğlum var ama elhamdülillah gördük o haftaları 🥰
asyya1_ gzm_42 inşallah o kadar beklerler benim oğluşlarım da sağlıkla gelsinler küveze girmesinler istiyorum 🙏🥰
Sofie [silindi] ay kımse bana sunu yeme buhu yeme demedi? Değerlim normale döndü zaten gecen hafta o yuzdendır belkı
Aslaninannesi_ Sofie hergün 2 muz , kefir , kabak çekirdeği , avokado , yulaf , süt , kuru fasülye , yeşil mercimek bunlar sadece bebeğe kilo aldırıyor