Ben de normal gebelik diye doktora gittim o da ger şey normal diyip folik asit yazıp gönderdi beni, kalp atışı için gün verdi ama o güne kalmadan kanama be sancı ile acile gittim, iç kanama geçirdiğimi, dış gebelik olduğunu acil ameliyata alınmam gerektiğini söyleyip acil ameliyata alındım. Sol tüpüm alındı benim de, iki gün hastanede kaldım o arada sargılıydı ameliyat yerim, eve gelince çıkardım sargıları, duş aldım vs.. tek tüple bir oğlum oldu sonra, şu an yine hamileyim. Size de çok geçmiş olsun.