Kızlar bugün doktora gideceğim. Normalde salı günü gidecektim ama oğlum da ben de o kadar hasta olduk ki kafamızı kaldıramadık. Kalp atışını henüz duyamadım ilk defa gidiyorum doktora. İçimde kötü hisler var henüz görmediğim için mi, somut bir şey mi arıyor beynim anlamıyorum. Hamile olduğumu öğrendiğim zamanlar sürekli uykum geliyordu, göğüslerim aşırı hassastı. Şimdi göğüslerim rahatladı, uyku hali nispeten azaldı. Bulantı aynen devam. Bazı belirtiler kaybolduğu için kafamda kuruyor muyum, yoksa gerçekten hissediyor muyum sıkıntıyı bilmiyorum. Dün akşamdan beri ağlıyorum durup durup. Randevu 15.30 da dualarınızı esirgemeyin olur mu