Krasivyy ya açılan bi postta sağlıkla ilgilendiğini okumuştum yanlış hatırlamıyorsanim sağlıkçıydın sanırım , bugüb adet olmam gerekiyordu ancak hala olmadım ve sabah test yaptım ancak negatif çıktı sence testten kahnaklı bir hata olabilir mi bulanık çizgi falan hiç çıkmadı