Merhaba devlet hastanesinde kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran var mi ilk hamileligimdr özel de yaptirmistim yatış gibi gösterip 2 saat beklemiştim tahlil sonuçları çıkıp iğnesi olduktan sonra. Devlette iğneyi olup çıkış yapılıyor mu yoksa bekletiliyor mu? Yakın zamanda yaptıran var mi?