EDS beslenmenize dikkat etmeniz gerekiyo. Protein kaçağı + tansiyon yükseklignz varsa bundan dolayı bebek beslenemiyo olabilir. gebelik zehirlenmesi geçirebilirsnz tansiyonunuz yükseliyomu normal mi. Normal se korkulcak bsey yok. Yediklernze dkkt etmenz gerekiyo . Enfeksiyon içinde ilaç vermesi gerekiyodu hamileliğn hiç bir dönemnde enfeksiyon istenmeyen bsey .