Nesinn Benim 2 yil once sezeryanla bebegim oldu. Simdi 7 aylik hamileyim ve o kesiyin kalinligi 3.6 mmya inmis. Basina gelen oldu mu doktorum bandaj falan yazdi ama korkuyorum
Nesinn Sedabadak masAllah canim saglikla kicagina al peki kontrollerde hic eski kesinin kalinligiyla ilgili bisey dedimi doktorun ?
Sedabadak Nesinn hayır canım hayet iyi güzel vabuk iyileşmiş dedi atta 2bucuk sene aralıklarla doğum yaptım ilk doğumun ardından 2oldu 2.ardindan 3.olacak hiç korkma