Nur7o 36 haftalık hamileyim bugün kontrolümüz vardı bebek iri dedi şuan kilosu 3397 Gr mis sezaryen mi olur acaba
deletedmom43191 Nur7o hayır eğer istemiyosan olmazsin ultrasondakiyle doğum kilosu uymuyor zaten daha az çıkıyor
Sedabadak Nur7o rahim müsaitse yani dar değilse normal doğum yapabilirsiniz benim oğlum 4200 doğdu çatın dar riske atamam dedi
melektb Nur7o Doktorunu dinle canım neyi uygun görürse onu dinle. Sen sadece bebeğine kavuşmaya odaklan. 🥰❤️ Bebek biran da mı kilo aldı yoksa daha önceden de gelişimi önde miydi
deletedmom43191 dygsss 2 doğum yaptım hep az çıktı 3 üncü doğumu 1 ay içinde yapicam bakalım onda ne olcak
Aylaa123 deletedmom43191 benim bebeğim ultrasonda 2900 cıkmıstı doğdugunda 3350 idi illa az çıkmıyor fazlada çıkabiliyor
deletedmom43191 Aylaa123 bende çıkanı söyledim yaşadığımı söyledim yani müdahale etmeyin o yüzden yorumuma sizde öyledir bende böyle yaşadım gördüm ve soyledim
Nur7o deletedmom43191 ya tabiki kilolu da dogabiliyor zayifta ama doktor iri dedi daha hafta var çok alır normal görünmüyor gibi dedi şimdi öyleyse normali çok istemek riskli olmaz mı
Aylaa123 deletedmom43191 ben müdahale etmiyorum zaten siz az çıkıyor dediniz diye fazlada çıkabiliyor dedim.
Nur7o Sedabadak hiç çatı muayaenesi falan yapmadi . şimdiden 3379 ilerleyen zamanlarda daha alır sezeryan ihtimaline karşı kanlarını alalım dedi 7 tüp kan 1 idrar aldı hatta ilk defa bu kadar kan verdim kesin gibi bişey oldu sanki o yüzden biraz tedirgin oldum açıkçası
deletedmom43191 Nur7o dikisin olur başka bisey olmaz ama ben Erhan karaalp doktorun sayfasında kilolu doğum yapıp dikisi olmayanı bile okudum eğer ebelerin yonlendirmesini doğru yaparsan hemencik dogurursun dikiş kesi olmadan tamamen yonlendirmelere bakıyor doğumun rahatlığı
Nur7o melektb hep önden gidiyor diyordu canım tersti hatta geçen hafta dönmüştü. Bende sevinmiştim döndü falan diye bugün de kontrol vardı işte tekrar 37 38 de falan 4 ü bulur dedi
Lemans Ultrasonda çok çıkıp az doğan da var , az kilolu olup doğumda çok çıkan da. Benım arkadaşım 40+2de doğum yaptı erkek bebek. Son güne kadar kilosu 3900 dediler çocuk doğdu 4,700 🫠🫠 ve normal doğurdu 🫠 ama tabi baya dikişi vardı