MujganisMom Kızlar merhaba bizim bütün tahlillerimiz tamamlandı ama bugün sonuçları göstermeye gittiğim doktor hiçbir neden olmamasına rağmen eşimle bana bu iki ilacı yazdı eşiminki sperm kalitesini artırmak içinmiş fakat o değerlerde normal bana da polikistik over olmamama rağmen polikistik over ilacı yazdı. Size sorum şu bunları bilip kullanan sonrasında gebelik elde eden var mı acaba? 
MujganisMom miroscumm Adı her ne ise işte öyle tabir etmek istedim aklıma o an o kelime geldi bilginiz var mı?
miroscumm MujganisMom maalesef bir bilgim yok siz ilaç yazınca rahatsızlığınıza yönelik ilac verdi sandım o yüzden düzelttim büyük ihtimalle desteklemek için vermiştir ben olsam kullanırdım