sutlukahve_ canim bu testler yunirtlama yaklasikta yavas yavas koyulasmaya baslar. Yani yumurtan buyudukce lh hormonun hukseliyo haliyle testte yansiyo bu yukselme. O yuzden yumurtlama donemine girdiginde yavas yavas koyulasmasi cok normal. Hergun aynı saatte yapmaya calis. Tedti yapmadan 2 saat once sivi slimini kes. İki cizgi de ayni koyulukta oldugunda anla ki yumurtlaman var. Esinde sperm sorunu yoksa 1 gun ara ile, sperm sorunu varsa 2 gun ara ile iliski olsun. İliskiler sabah uynadiginizda olursa gebe kalmanin birazcik daha sansi yukseliyo. Cunku vucut uykudan uyanmis, dinc, dinlenmis bi vucut. Spermler de haliyle dinlenmis vucut oldugu icin hem sayisi hem kalitesi hizi normladen yuksek olur. Ha sabah olmuyosa da aksam degerlendirin illa sabah yapicaksiniz diye zorunlulugunuz yok. Yumurtlama gördüğün de 1 hafta kadar her gun avokado ve havuc yemege calis. Gebelik olursa eger avokadonun folik asit ile ayni degerde tutunmasina yardimci olcaktir☺️☺️