MujganisMom ah canım bir kere insana insan gibi davranmıyorlar devamında bir başkasına kullanılan ultrason aletini hiçbir temizleme hiçbir şey yapmadan prezervatif takmadan direkt bana muayene ettiler alttan halka açık umumi yerde bir jeli vardı yani dış gebelik yaşadım eşimi hiçbir şekilde yanıma sokmadılar beni aldılar yanıma ne kaynanam ne görümcemle eşim hiçbir şekilde hiçbirini göremedim yani daha bir sürü şey var yazmakla bitmez o yüzden bilemiyorum ama istanbul’daysanız size echomarı şiddetle tavsiye ederim evet para kıymetli ama bizde değerliyiz ben 8 yıl önce tüp Bebek tedavisi falan filan derken 450 yada 500 bin civarı harcamışımdır yanlış anlama zengin değiliz sadece eşim çalışıyor asgari ücretle şuanda da 350 bin olmuştur ama şükür Allah’a hamileyim bence parayı ikinci plana atın eğer birşeyleri istiyorsak paranın önemi yok bence biz 14 yıldır çoçuk istiyoruz rabbim herkese bu güzel duyguyu yaşatsın bana ve bütün hamilelerede kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤲🧿🧿🧿