MujganisMom rahim filmini de ertelemeyin bence. Kimyasaldan sonra doktorum istedi ama korktuğum için çekilemedim . Üstünden aylar geçti hamile kalamayınca en son korkumu yenip çektirdim özelde. Sonomed de. Korkumunda yersiz olduğunu anladım, acısızdı. Sol tüpüm kapalıymış bunu öğrendim. Açma işlemi oldum ama açılmadı. Ameliyat önerdi doktorum. Ama şimdi ameliyattan korktuğum için olmadım. Tek tüple gebe kalmak için uğraşıyorum başka bi problem yok bende de eşimde de. Yani demem o ki bence hiç ertelemeden yaptırın durumun ne olduğunu bilir ona göre tedavi olursunuz💜