Vlog1345 ben ilk doğumumu zorunlu sezaryen 38+5 te oldum ikincide nst de sancılarım çıkıyordu ve plesentam aşağıda yapışmıştı yinede 39 a kadar bekletti doktorum hadtada 1 yerine 2 kere kontrole gittim sadece aksi bir durumda geç kalmayalım diyr yani ne bileyim 38 in sonu olsa en azından ama tabi yine doktorun da vardır bir sebebi