Busra6694 merhaba numara büyüdükçe akış hızları artıyor. Bende Philips avent kullanıyorum 3 numara 0 ve 3 ay arası diye geçer ama yenidoğan bebeklerde daha tam emme refleksi gelişmediği için ilk bir ayda 2 numarayı tercih edebilirsiniz. Philips aventler emmedigi müddetce akış vermiyor bizimkine 2 aylıkken 3 numara yetmedi çekimi az olduğu için. Orta akış sağlayan 4 numaraya gectik