Deletedmom_247 tuba-berfin aa hayır hayır öyle büyük bir kist yapmıyor ki . Yani ilk defa duydum şuan sizde allah korusun öyle bir şey hiç denmedi.
tuba-berfin Deletedmom_247 bende sasırdım acıkcası ama esime öyle söylemis arkadası cidden üzüldüm bende inşallah yanlış anlamıstır esim
Deletedmom_247 tuba-berfin öyle bir şey yoktur inşallah korkma sen. Eşinin arkadaşı ne alaka kız :)) boşver sen doktoruna git o sana güzelce söyler merak etme
tuba-berfin Deletedmom_247 eşimle arkadası atısmıslar o da sonra kusura bakma esimle alakalı böyle bi durum var sana patladım diye esimden özür dilemis sonra . Esimde cok merhametli biri dünden beri cok üzülmüş bana anlattı ondan sordum😂
Eri MelodyFairy merhaba daha öncede konuşmuştuk bugün hasta oldum 3. Günü doktora gideceğim klomen için bana direk klomen mi verecek yinemi bi tahlil alınacak çok yoruldum sürekli kan vermekten zaten daha geçen ay hormon verdim. Sadece bilmediğim için soruyorum klomeni başlamadan herşeyi bidaha mı yapacak
MelodyFairy Eri eğer tedaviden sonuç almadıysanız ve tahlil süresi çok uzun değilse direk tedaviye başlar canım
Eri MelodyFairy ben hiç tedavi olmadım 2 ay üst üste kan aldı iyi dedi hormonlarıma bide vajinal baktı bu kadar diğer ay gel klomen yazıcam dedi
MelodyFairy Eri Olsbilir canım klomen kullan bakalım güzelce büyüsün yumurtan tutar sonrasında inşallah
Eri merhaba sadece 1 defa kullandım büyüdü ama iğne bulamadım o ay olmadı sınra kilo verdim şuan ovulasyonda pik rahat görüyorum ama hsg çekildim bu ay ovulasyon görmeme rağmen kalamıyorum eşimin ileri hızı 9 çıktı sebeb bu olabilir mi bilmiyorum